Dažnai užduodami klausimai

Prekybos platformos

  • Kiek laiko galiu turėti atidarytą poziciją?

    Atviroms pozicijoms taikomas vienerių metų terminas.

  • Ar Demo sąskaita skiriasi nuo realios sąskaitos?

    Demo sąskaitoje turėtų atsispindėti autentiška prekybos aplinka. Ji yra visiškai tokia pati kaip ir realioje sąskaitoje.

  • Ar aš galiu prekiauti, kai rinka yra uždaryta?

    Ne, galite prekiauti tik tada, kai rinka yra atidaryta.

  • Ar aš galiu uždaryti dalį savo atviros pozicijos (sumažinti savo atviros pozicijos sumą)?

    Taip, pozicija gali būti sumažinta. Likusi arba uždaryta pozicija turi būti lygi arba didesnė nei minimalus konkretaus instrumento loto dydis.

  • Ar maržos reikalavimai yra tokie patys visiems instrumentams?

    Įvairiose platformose ir įvairiems instrumentams taikomi skirtingi maržos reikalavimai. Jie yra aprašyti Finansinių instrumentų specifikacijoje.

  • Ar galiu pakeisti savo sąskaitos bazinę valiutą?

    Ne, valiuta jūsų platformoje yra eurai, jos negalima pakeisti.

  • Kaip galėčiau apskaičiuoti perkėlimo koregavimą?

    Galite susipažinti su apsikeitimo sandorių specifikacija čia: https://en.tmseurope.com/documents. Jie yra aprašyti dokumente: „TMS Prime“ apsikeitimo punktų lentelė.

  • Kas yra rinkos įsakymas?

    Rinkos įsakymas pateikiamas tada, kai klientas nusprendžia atidaryti poziciją už dabartinę rinkos kainą.

  • Kokios mobilios operacinės sistemos yra palaikomos?

    „TMS SmartTrader“ programėlė veikia tiek „iPhone“, tiek „Google Android“ mobiliųjų telefonų operacinėse sistemose.

  • Ar galiu keisti atidėtą pavedimą?

    Taip, atidėtą pavedimą galima keisti, kai veikia to instrumento rinka. Žr. lentelę „Minimalus atidėtų pavedimų atstumas nuo dabartinės rinkos kainos“, kuri yra pateikiama Finansinių instrumentų specifikacijoje pagal šią nuorodą.

  • Ar mano pozicija bus uždaryta, kai baigsis ateities sandorio galiojimo laikas?

    Ne, jūsų CFD sutartis bus pratęsta. Žr. https://en.tmseurope.com/documents, kur rasite einamųjų metų sutarčių pratęsimo lentelę.

  • Kokį poveikį įmonių pelno paskelbimas gali turėti mano pozicijai?

    Makroekonominiai duomenys gali padidinti pelną arba nuostolius. Investuotojas turi būti informuotas apie šią riziką.

  • Kas nutiks mano pozicijai sutarties pratęsimo atveju?

    Brokeris atliks pratęsimą automatiškai. Pratęsimas atsispindės apsikeitimo punktuose. Apsikeitimo punktai gali būti teigiami (kredituoti) arba neigiami (išskaičiuoti), priklausomai nuo jūsų pozicijos ir instrumento. Prekybos platformoje apsikeitimo punktai nurodomi sąskaitos valiuta po punktų apskaičiavimo.

  • Kas nutiks mano pozicijoms arba pavedimams akcijų skaidymo arba stambinimo atveju?

    Tiek kaina, tiek pozicijos dydis bus atitinkamai pakoreguoti.

Prekyba

  • Kiek laiko galiu turėti atidarytą poziciją?

    Atviroms pozicijoms taikomas vienerių metų terminas.

  • Ar Demo sąskaita skiriasi nuo realios sąskaitos?

    Demo sąskaitoje turėtų atsispindėti autentiška prekybos aplinka. Ji yra visiškai tokia pati kaip ir realioje sąskaitoje.

  • Ar aš galiu prekiauti, kai rinka yra uždaryta?

    Ne, galite prekiauti tik tada, kai rinka yra atidaryta.

  • Ar prekiaujant CFD patiriamos tam tikros išlaidos arba mokesčiai?

    Taip, priklausomai nuo konkrečios turto klasės, išlaidos apima spredą, procentinius komisinius ir (ar) apsikeitimo mokesčius (swap).

  • Ar aš galiu uždaryti dalį savo atviros pozicijos (sumažinti savo atviros pozicijos sumą)?

    Taip, pozicija gali būti sumažinta. Likusi arba uždaryta pozicija turi būti lygi arba didesnė nei minimalus konkretaus instrumento loto dydis.

  • Ką reiškia reikalavimas papildyti įmoką arba uždaryti pozicijas?

    Šis reikalavimas - tai prašymas klientui sumažinti atvirą poziciją arba įmokėti papildomus pinigus dėl to, kad suma, reikalinga klientui jo pozicijoms išlaikyti, tampa nepakankama nepalankaus kainų pasikeitimo atveju.

  • Ar maržos reikalavimai yra tokie patys visiems instrumentams?

    Įvairiose platformose ir įvairiems instrumentams taikomi skirtingi maržos reikalavimai. Jie yra aprašyti Finansinių instrumentų specifikacijoje.

  • Kas yra spredas?

    Tai yra pirkimo ir pardavimo kainos skirtumas.

  • Kokia yra su maržine prekyba susijusi rizika ir jos teikiama nauda?

    Maržinė prekyba gali būti susijusi tiek su potencialia graža, tiek su nuostoliais.

  • Kaip galėčiau apskaičiuoti perkėlimo koregavimą?

    Galite susipažinti su apsikeitimo sandorių specifikacija čia: https://en.tmseurope.com/documents. Jie yra aprašyti dokumente: „TMS Prime“ apsikeitimo punktų lentelė.

  • Kas yra rinkos įsakymas?

    Rinkos įsakymas pateikiamas tada, kai klientas nusprendžia atidaryti poziciją už dabartinę rinkos kainą.

  • Kas yra nakties priemoka / apsikeitimo mokestis, ir kaip jis apskaičiuojamas?

    Tam tikrų instrumentų atveju, siekiant išlaikyti atvirą poziciją nuo vienos dienos iki kitos, pozicijai taikomas apsikeitimas. Apsikeitimo punktų reikšmės išreikštos procentiniais punktais. Apsikeitimo punktas gali būti teigiamas (kredituotas) arba neigiamas (išskaičiuotas) priklausomai nuo jūsų pozicijos ir instrumento. Prekybos platformoje apsikeitimo punktai yra nurodyti sąskaitos valiuta po apskaičiavimo iš procentinių punktų.

  • Ar galiu keisti atidėtą pavedimą?

    Taip, atidėtą pavedimą galima keisti, kai veikia to instrumento rinka. Žr. lentelę „Minimalus atidėtų pavedimų atstumas nuo dabartinės rinkos kainos“, kuri yra pateikiama Finansinių instrumentų specifikacijoje pagal šią nuorodą.

  • Kaip galėčiau apskaičiuoti maržą, reikalingą pozicijai atidaryti?

    Galite pasinaudoti įmokos skaičiuokle arba atidaryti poziciją demo sąskaitoje.

  • Ar mano pozicija bus uždaryta, kai baigsis ateities sandorio galiojimo laikas?

    Ne, jūsų CFD sutartis bus pratęsta. Žr. https://en.tmseurope.com/documents, kur rasite einamųjų metų sutarčių pratęsimo lentelę.

  • Turiu klausimą, susijusį su prekyba. Su kuo galėčiau susisiekti?

    Galite susisiekti su Techninės pagalbos grupe per internetinį pokalbį, pokalbių programėlę „Facebook Messenger“ arba elektroniniu paštu. Visi kontaktiniai duomenys yra pateikti čia: https://en.tmseurope.com/contact.

  • Kas yra CFD?

    Sandoriai dėl kainų skirtumų (CFD) suteikia jums galimybę prekiauti finansinio turto kainų skirtumais, įskaitant indeksų ateities sandorius, prekių ateities sandorius, akcijas ir biržoje prekiaujamus fondus, kai faktinis turtas jums faktiškai nepriklauso. Su žinomiausių pasaulio bendrovių akcijų CFD galite rūpestingai išsirinkti pasirinktas akcijas ir suformuoti jūsų poreikiams pritaikytą diversifikuotą portfelį. CFD rekomenduojame tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems investuotojams.

  • Kur galiu matyti spredų dydį?

    Spredas - tai pirkimo ir pardavimo kainos skirtumas, tad kiekvieno instrumento atveju spredai yra skirtingi. Tikslinį sandorio spredą galima rasti Finansinių instrumentų specifikacijos dokumente: https://en.tmseurope.com/documents.

  • Kokį poveikį įmonių pelno paskelbimas gali turėti mano pozicijai?

    Makroekonominiai duomenys gali padidinti pelną arba nuostolius. Investuotojas turi būti informuotas apie šią riziką.

  • Kas nutiks mano pozicijai sutarties pratęsimo atveju?

    Brokeris atliks pratęsimą automatiškai.

  • Kuri valiuta EUR/USD valiutų poroje yra bazinė, o kuri yra kotiravimo valiuta?

    Eurai yra bazinė valiuta, o JAV dol. - kotiravimo valiuta.

  • Kas nutiks mano pozicijoms arba pavedimams akcijų skaidymo arba stambinimo atveju?

    Tiek kaina, tiek pozicijos dydis bus atitinkamai pakoreguoti.

  • Kaip apskaičiuojama laisva marža?

    Maržą galite apskaičiuoti pagal specifikacijoje pateiktus duomenis.

  • Ką reiškia didžiausios ir mažiausios kainos?

    Didžiausia kaina - tai aukščiausias kainos lygis, kurį tam tikras instrumentas pasiekė konkrečią prekybos dieną. Mažiausia kaina - tai mažiausias kainos lygis, kurį tam tikras instrumentas pasiekė konkrečią prekybos dieną.

  • Kas yra žemės ūkio kultūros?

    Tai yra produktų, gautų iš ūkininkavimo arba žemės įdirbimo, javų ir gyvulių auginimo, grupė, pvz., kukurūzai, kviečiai arba sojos pupelės.

  • Kas yra brangieji metalai?

    Tai yra didelę ekonominę vertę turintys metalai, kurie laikomi retais, pavyzdžiui, auksas, sidabras, platina arba paladis.

  • Ar yra sudarytas numatomų pozicijų perkėlimų grafikas?

    Taip, TMS skelbia pranešimus su numatomų perkėlimų grafiku.

  • Kas yra užauginta produkcija?

    Tai yra užauginamų produktų grupė, pvz., kakava, kavos pupelės, medvilnė arba cukrus.

  • Kas yra energijos ištekliai?

    Į energijos išteklių sąrašą įtraukta žaliavinė nafta, „Brent“ nafta, benzinas, dyzelinis kuras ir gamtinės dujos.

Prekybos sąlygos

  • Kiek laiko galiu turėti atidarytą poziciją?

    Atviroms pozicijoms taikomas vienerių metų terminas.

  • Ar aš galiu prekiauti, kai rinka yra uždaryta?

    Ne, galite prekiauti tik tada, kai rinka yra atidaryta.

  • Ar prekiaujant CFD patiriamos tam tikros išlaidos arba mokesčiai?

    Taip, priklausomai nuo konkrečios turto klasės, išlaidos apima spredą, procentinius komisinius ir (ar) apsikeitimo mokesčius (swap).

  • Ar aš galiu uždaryti dalį savo atviros pozicijos (sumažinti savo atviros pozicijos sumą)?

    Taip, pozicija gali būti sumažinta. Likusi arba uždaryta pozicija turi būti lygi arba didesnė nei minimalus konkretaus instrumento loto dydis.

  • Ką reiškia reikalavimas papildyti įmoką arba uždaryti pozicijas?

    Šis reikalavimas - tai prašymas klientui sumažinti atvirą poziciją arba įmokėti papildomus pinigus dėl to, kad suma, reikalinga klientui jo pozicijoms išlaikyti, tampa nepakankama nepalankaus kainų pasikeitimo atveju.

  • Ar maržos reikalavimai yra tokie patys visiems instrumentams?

    Įvairiose platformose ir įvairiems instrumentams taikomi skirtingi maržos reikalavimai. Jie yra aprašyti Finansinių instrumentų specifikacijoje.

  • Kas yra spredas?

    Tai yra pirkimo ir pardavimo kainos skirtumas.

  • Kokia yra su maržine prekyba susijusi rizika ir jos teikiama nauda?

    Maržinė prekyba gali būti susijusi tiek su potencialia graža, tiek su nuostoliais.

  • Kaip galėčiau apskaičiuoti perkėlimo koregavimą?

    Galite susipažinti su apsikeitimo sandorių specifikacija čia: https://en.tmseurope.com/documents. Jie yra aprašyti dokumente: „TMS Prime“ apsikeitimo punktų lentelė.

  • Kas yra rinkos įsakymas?

    Rinkos įsakymas pateikiamas tada, kai klientas nusprendžia atidaryti poziciją už dabartinę rinkos kainą.

  • Kas yra nakties priemoka / apsikeitimo mokestis, ir kaip jis apskaičiuojamas?

    Tam tikrų instrumentų atveju, siekiant išlaikyti atvirą poziciją nuo vienos dienos iki kitos, pozicijai taikomas apsikeitimas. Apsikeitimo punktų reikšmės išreikštos procentiniais punktais. Apsikeitimo punktas gali būti teigiamas (kredituotas) arba neigiamas (išskaičiuotas) priklausomai nuo jūsų pozicijos ir instrumento. Prekybos platformoje apsikeitimo punktai yra nurodyti sąskaitos valiuta po apskaičiavimo iš procentinių punktų.

  • Ar galiu keisti atidėtą pavedimą?

    Taip, atidėtą pavedimą galima keisti, kai veikia to instrumento rinka. Žr. lentelę „Minimalus atidėtų pavedimų atstumas nuo dabartinės rinkos kainos“, kuri yra pateikiama Finansinių instrumentų specifikacijoje pagal šią nuorodą.

  • Kaip galėčiau apskaičiuoti maržą, reikalingą pozicijai atidaryti?

    Galite pasinaudoti įmokos skaičiuokle arba atidaryti poziciją demo sąskaitoje.

  • Ar mano pozicija bus uždaryta, kai baigsis ateities sandorio galiojimo laikas?

    Ne, jūsų CFD sutartis bus pratęsta. Žr. https://en.tmseurope.com/documents, kur rasite einamųjų metų sutarčių pratęsimo lentelę.

  • Kur galiu matyti spredų dydį?

    Spredas - tai pirkimo ir pardavimo kainos skirtumas, tad kiekvieno instrumento atveju spredai yra skirtingi. Tikslinį sandorio spredą galima rasti Finansinių instrumentų specifikacijos dokumente: https://en.tmseurope.com/documents.

  • Kokį poveikį įmonių pelno paskelbimas gali turėti mano pozicijai?

    Makroekonominiai duomenys gali padidinti pelną arba nuostolius. Investuotojas turi būti informuotas apie šią riziką.

  • Kas nutiks mano pozicijai sutarties pratęsimo atveju?

    Brokeris atliks pratęsimą automatiškai.

  • Kas nutiks mano pozicijoms arba pavedimams akcijų skaidymo arba stambinimo atveju?

    Tiek kaina, tiek pozicijos dydis bus atitinkamai pakoreguoti.

  • Kaip apskaičiuojama laisva marža?

    Maržą galite apskaičiuoti pagal specifikacijoje pateiktus duomenis.

  • Kas yra žemės ūkio kultūros?

    Tai yra produktų, gautų iš ūkininkavimo arba žemės įdirbimo, javų ir gyvulių auginimo, grupė, pvz., kukurūzai, kviečiai arba sojos pupelės.

  • Kas yra brangieji metalai?

    Tai yra didelę ekonominę vertę turintys metalai, kurie laikomi retais, pavyzdžiui, auksas, sidabras, platina arba paladis.

  • Ar yra sudarytas numatomų pozicijų perkėlimų grafikas?

    Taip, TMS skelbia pranešimus su numatomų perkėlimų grafiku.

  • Kas yra užauginta produkcija?

    Tai yra užauginamų produktų grupė, pvz., kakava, kavos pupelės, medvilnė arba cukrus.

  • Kas yra energijos ištekliai?

    Į energijos išteklių sąrašą įtraukta žaliavinė nafta, „Brent“ nafta, benzinas, dyzelinis kuras ir gamtinės dujos.

Dokumentai

  • Kaip galėčiau patvirtinti mano dokumentus?

    Eikite į Dokumentų stulpelį jūsų Kliento zonoje ir sekite ekrane pateiktus nurodymus.

  • Kur turėčiau siųsti dokumentus patikrinimui?

    Visus dokumentus siųskite šiuo adresu: verification@tmseurope.com

  • Kaip galėčiau pakeisti savo telefoną, adresą ir kitus kontaktinius duomenis?

    Susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo linija. Prieš skambindami šiai linijai, pasiruoškite telefono kodą, kurį atsiuntėme jums elektroniniu paštu su realios sąskaitos informacija. Jis yra reikalingas klientų patvirtinimo tikslais.

  • Nusiunčiau dokumentus. Kada TMS juos patvirtins?

    Daugeliu atvejų darbo valandomis dokumentų patikrinimas užtrunka ne ilgiau kaip 1 dieną. Tačiau, jeigu jie pateikiami nedarbo metu ir savaitgaliais, dokumentų patikrinimas atliekamas pirmąją darbo dieną.

  • Australijos, Brazilijos, Kanados, Honkongo, Indijos, Japonijos, Pietų Korėjos, Meksikos, Singapūro, Šveicarijos, Pietų Afrikos ir JAV piliečių dokumentų patikrinimas

    Tam, kad galėtų toliau nagrinėti jūsų prašymą, TMS kaip Maltos finansinių paslaugų priežiūros tarnybos (angl. MFSA) reguliuojama maklerio įmonė privalo patikrinti jūsų dokumentus. Prašytume pateikti mums dokumentus, kurie yra reikalingi realios sąskaitos atidarymo procesui:
    Tapatybės kortelė / Pasas:
    Prašome pateikti mums skenuotą atitinkamų institucijų išduotos galiojančios tapatybės kortelės priekinio puslapio kopiją. Skenuotame puslapyje turi būti matomas kliento vardas ir pavardė, kliento gimimo data ir kliento parašas. Sąskaita už komunalines paslaugas / sąskaitos išrašas: Prašome pateikti mums dokumentą, patvirtinantį jūsų gyvenamosios vietos adresą - neseniai išduotą banko sąskaitos išrašą arba vietos ar centrinės valdžios institucijos arba įstaigos raštą ar sąskaitą už komunalines paslaugas (pvz., elektros energiją, dujas, vandenį, kabelinę televiziją, fiksuotą telefono ryšį), išrašytą per pastaruosius 6 mėnesius.

    Paskutinis žingsnis, suteikiantis teisę prekiauti, yra bankinio pavedimo, skirto papildyti jūsų sąskaitą, atlikimas.

    Kai kuriais atvejais galime paprašyti pateikti mums dar vieną tapatybę patvirtinantį dokumentą ir kitą galiojantį gyvenamosios vietos adreso įrodymą, siekiant pašalinti bankinio pavedimo kaip Išplėstinio kruopštaus patikrinimo (angl. Due Diligence) priemonės pateikimo būtinybę.

    Mes žinome, kad tai nėra lengva procedūra, tačiau galime jus užtikrinti, kad visi ne ES valstybių narių piliečiai privalo atlikti Išplėstinį kruopštų patikrinimą vykdant Kovos su pinigų plovimu politikoje numatytą patvirtinimo procesą.

    Prašome atsiųsti visus dokumentus šiuo adresu: verification@tmseurope.com

  • ES nepriklausančių šalių ir valstybių, lygiaverčių ES nepriklausančioms šalims, gyventojų dokumentų patikrinimas

    Tam, kad galėtų toliau nagrinėti jūsų prašymą, TMS kaip Maltos finansinių paslaugų priežiūros tarnybos (angl. MFSA) reguliuojama maklerio įmonė privalo patikrinti jūsų dokumentus. Prašytume pateikti mums dokumentus, kurie yra reikalingi realios sąskaitos atidarymo procesui.

    Tarptautinis pasas:
    Pateikite mums skenuotą atitinkamų institucijų išduoto tarptautinio paso kopiją. Skenuotame puslapyje turi būti matomas kliento vardas ir pavardė, kliento gimimo data ir kliento parašas. Dokumente turi būti pateikti aprašymai anglų kalba, kitu atveju jis privalo būti išverstas į anglų arba kitą kalbą, kuria aptarnaujame mūsų klientus.

    Sąskaita už komunalines paslaugas / išrašas iš sąskaitos: Pateikite mums dokumentą, patvirtinantį jūsų gyvenamosios vietos adresą - neseniai išduotą banko sąskaitos išrašą arba vietos ar centrinės valdžios institucijos ar įstaigos raštą, arba sąskaitą už komunalines paslaugas (pvz., elektros energiją, dujas, vandenį, kabelinę televiziją, fiksuotą telefono ryšį), išrašytą per pastaruosius 6 mėnesius.

    Galutinis žingsnis, suteikiantis teisę prekiauti, yra bankinio pavedimo, skirto papildyti jūsų sąskaitą, atlikimas.

    Mes žinome, kad tai nėra lengva procedūra, tačiau galime jus užtikrinti, kad visi ES nepriklausančių šalių piliečiai privalo atlikti Išplėstinį kruopštų patikrinimą vykdant Kovos su pinigų plovimu politikoje numatytą patvirtinimo procesą.

    Prašau atsiųsti visus dokumentus šiuo adresu: verification@tmseurope.com

Pinigų įmoka / Lėšų atsiėmimas

  • Kokia yra minimali suma, kurią turiu įmokėti, kad galėčiau atidaryti sąskaitą?

    Norėdami pradėti prekybą, įmokėkite bet kokią pinigų sumą. Nėra nustatytos minimalios įmokos, tačiau siūlytume įmokėti daugiau kaip 100 €, siekiant įvykdyti nemokamų lėšų atsiėmimų reikalavimus pagal mūsų Mokesčių ir komisiinių lentelę. Žr. lentelę dėl išsamesnės informacijos.

  • Kaip galėčiau įmokėti lėšas? Kokie mokėjimo būdai yra priimtini?

    Mes priimame momentinius mokėjimus, atliekamus su kreditinėmis kortelėmis ir naudojantis internetine mokėjimų sistema SKRILL. Taip pat galite įmokėti lėšas atlikdami įprastą SEPA bankinį pervedimą. Bankinis pavedimas įvykdomas per 1 darbo dieną. Visi įmokų atlikimo variantai yra aprašyti Įmokėtų lėšų puslapyje ir jūsų Kliento zonoje. Bankinis pavedimas atliekamas per kliento vardu atidarytą sąskaitą.

  • Kaip atlikti pradinę įmoką?

    Pradinė įmoka gali būti atlikta tiek bankiniu pavedimu (per kliento vardu ES arba jai ekvivalenčioje valstybėje veikiančiame banke atidarytą sąskaitą), tiek kreditine kortele (sąskaitos turėtojo vardu gerą reputaciją turinčios ES arba ekvivalenčioje valstybėje esančios finansų institucijos išduota kortele) atliekamu mokėjimu. Tai yra patvirtinimo proceso dalis, kuri yra reikalinga sąskaitai atidaryti ir ją aktyvuoti.

  • Pervedžiau pradinę įmoką. Kada TMS atrakins sąskaitą?

    Kai tik mūsų komanda patvirtins, kad jūsų asmeniniai duomenys atitinka bankiniame pavedime pateiktus duomenis, mes atrakinsime sąskaitą. Jūs būsite apie tai informuoti elektroniniu paštu. Tam, kad galėtumėte atidaryti sąskaitą, privalote įvykdyti abu reikalavimus: atlikti pradinę įmoką bankiniu pavedimu ir atsiųsti dokumentus patikrinimui.

  • Kaip galėčiau atsiimti lėšas?

    Prisijunkite prie savo Kliento zonos ir pasirinkite lėšų atsiėmimą. Jeigu tai darote pirmą kartą, mes paprašysime jūsų pateikti sąskaitos numerį lėšoms atsiimti. Lėšas galima atsiimti tik atliekant bankinį pavedimą. Lėšų atsiėmimo procesas užtrunka iki 3 dienų. Patikrinkite Mokesčių ir komisinių lentelę.

  • Kiek laiko užtrunka lėšų atsiėmimas?

    Lėšų atsiėmimo procesas gali užtrukti iki 3 darbo dienų.

Pagalba

  • Kaip galėčiau atsiimti lėšas?

    Prisijunkite prie savo Kliento zonos ir pasirinkite lėšų atsiėmimą. Jeigu tai darote pirmą kartą, mes paprašysime jūsų pateikti sąskaitos numerį lėšoms atsiimti. Lėšas galima atsiimti tik atliekant bankinį pavedimą. Lėšų atsiėmimo procesas užtrunka iki 3 dienų. Patikrinkite Mokesčių ir komisinių lentelę.

  • Kokia yra minimali suma, kurią turiu įmokėti, kad galėčiau atidaryti sąskaitą?

    Norėdami pradėti prekybą, įmokėkite bet kokią pinigų sumą. Nėra nustatytos minimalios įmokos, tačiau siūlytume įmokėti daugiau kaip 100 €, siekiant įvykdyti nemokamų lėšų atsiėmimų reikalavimus pagal mūsų Mokesčių ir komisiinių lentelę. Žr. lentelę dėl išsamesnės informacijos.

  • Kur turėčiau siųsti dokumentus patikrinimui?

    Visus dokumentus siųskite šiuo adresu: verification@tmseurope.com

  • Ar Demo sąskaita skiriasi nuo realios sąskaitos?

    Demo sąskaitoje turėtų atsispindėti autentiška prekybos aplinka. Ji yra visiškai tokia pati kaip ir realioje sąskaitoje.

  • Ar galiu pakeisti savo sąskaitos bazinę valiutą?

    Ne, valiuta jūsų platformoje yra eurai, jos negalima pakeisti.

  • Kokia yra su maržine prekyba susijusi rizika ir jos teikiama nauda?

    Maržinė prekyba gali būti susijusi tiek su potencialia graža, tiek su nuostoliais.

  • Ar Jūs mokate premijas?

    Taip, mes turime įvairių specialių pasiūlymų. Peržiūrėkite mūsų pasiūlymų sąrašą: Stambiems klientams yra ypatingi pasiūlymai dėl kurių galima derėtis.

  • Kokios mobilios operacinės sistemos yra palaikomos?

    „TMS SmartTrader“ programėlė veikia tiek „iPhone“, tiek „Google Android“ mobiliųjų telefonų operacinėse sistemose.

  • Kaip galėčiau gauti pagalbą?

    Galite susisiekti su mūsų Techninės pagalbos grupe per pokalbį internetu, pokalbių programėlę „Facebook Messenger“ arba elektroniniu paštu. Visi kontaktiniai duomenys pateikti čia: https://en.tmseurope.com/contact.

  • Leidimas prekiauti realioje sąskaitoje

    Kai jūs atidarote realią sąskaitą TMS, mes privalome atlikti patikrinimo procesą tam, kad galėtume leisti jums vykdyti prekybą realioje sąskaitoje. Šiuo tikslu klientas privalo pateikti TMS tapatybę patvirtinantį dokumentą, sąskaitą už komunalines paslaugas arba kitus adreso patvirtinimo įrodymus ir atlikti pradinę įmoką bankiniu pavedimu. Detalus patikrinimo procesas gali skirtis priklausomai nuo šalies, kurioje gyvenate. Dėl išsamesnės informacijos susisiekite su Techninės pagalbos grupe.

TMS Brokers Smart Trading App

  • Rinkos laikrodžio langas

    Sekite megstamiausius instrumentus, Rinkos Laikrodžio ekrane. Patikrinkite esamas pirkimo ir pardavimo kainas, spredą, dienos kainos pokytį, ir patikrinkite kokia yra žemiausia ir auksčiausia kaina.

  • Pridėk ar ištrink instrumentus iš Rinkos Laikrodžio

    Kad pridėti ar pašalinti instrumentus nuo Rinkos Laikrodžio ekrano, paspauskite žvaigždutę ir pasirinkite iš sąrašo ar tiesiog raskite jūsų instrumentą. Jie bus surušiuoti pagal pridėjimo laiką.

  • Patikrinkite grafiką ir instrumento aprašymą, kurio nori prekiauti

    Paspauskite ant instrumento, kurio norite prekiauti, arba išskleiskite jo aprašymą bei atidarykite langą su kainos grafiku

  • Naujas sandoris

    Įeikite į meniu ir pasirinkite "Naujas sandoris" albo pasirinkite viena iš instrumentų Rinkos laikrodyje, bei pasirinkite Pirkti arba Parduoti po kainos grafiku.

  • Uždarykite arba keiskite savo sandorius

    Tam, kad uždaryti ar pakeisti sandorį, paspauskite mygtuką "Atidarytos pozicijos" meniu lange. Matysite esamus sandorius. Pasirinkite viena iš jų, kad patikrinti detalės, ir ten galima bus uždaryti sandorį ar keisti savybės.

  • Tikrinkite savo sandorių istoriją

    Meniu lange pasirinkite "Istorija". Pamatykite dienos, savaitės ar mėnesio sandorių suvestinę.

  • Sudarykite atidėtus sandorius

    Tam, kad sudaryti atidėta sandorį pasirinkite "Naujas sandoris" iš meniu. Atsidariusiame meniu lange pasirinkite sandorio tipą kuri norite sudaryti.

  • Anuliuokite ar keiskite sandorio savybės

    Sandorio savybių keitimui, pasirinkite "Atidarytos pozicijos" iš meniu lango, ir tempkite į dešinę, kad pasižiūrėti į sąrašą.

  • Tikrinkite grafikus, horizontaliame lange.

    SmartTrader yra puikus įrankis kurti savo grafikus. Paspauskite ant instrumento kuri norite analizuoti. Apsukite telefoną į horizontalią padėtį, ir paspauskite lango padidinimo mygtuką.

  • Įrankiai grafikų kūrimui

    Prieiga prie daugelio įrankių tam, kad kurti grafikus. Pasirinkite mygtuką, tam kad išskleisti grafiko kūrimo langą.

  • Investuok greitai su prekybą vienu paspaudimu.

    Įjung prekybos vienu paspaudimu funkciją, nustatymu lange. Šį funkciją leidžia investuoti be papildomo sandorio patvirtinimo lango kiekvieno sandorio sudarymo metu.

  • Atidarykite naują demo sąskaitą

    Pasirinkite "Užsiregistruoti" pirmajame lange. Įrašykite savo el. paštą ir telefono numerį. Prijungsime Jus prie sąskaitos. Gausite el. laišką ir SMS su detalėmis.

  • Investuokite tikrais pinigais Prekybos sąskaitoje

    Demo sąskaitoje neuždirbsite tikrų pinigų, bet galėsite daug ko išmokti. Tam kad pradėti prekiauti rinkose, atidarykite Prekybos sąskaitą. Kad pradėti spauskite "Atidaryti realią sąskaitą".

  • Negaliu prekiauti REALIOJE sąskaitoje

    Kai atidarysite sąskaitą pirmąjį karta, jums bus sukurta demo sąskaita su 50000€. Prekyba realioje sąskaitoje dar bus išjungta. Kad įjungti prekybą tikrais pinigais, reikia atsidaryti realią sąskaitą.

  • Instrumentų palyginimas

    Instrumentų meniu, pasirinkite palyginimo ikoną. Tempkite ir deliokite instrumentus į jūsų Rinkos Laikrodį, kad pakeisti eiliškumą ir poziciją. Paspauskite "Atgal", kad užrašyti pasirinkimą.

  • Investuotojų sentimentas

    Stebėkite populiariausius instrumentus ir tai, kaip prekiauja investuotojai. Prekiaukite su jais ar prieš juos.
    Rinkos sentimentas tai investuotojų požiūris į rinką. Jis rodo, kaip daugelis klientų prekiauja ir kur investuoja. Analizuok kur, kaip ir kaip investuoja kiti. Ar rinka yra auganti ar krentanti. Investuok su jais ar prieš juos.

  • Didžiausi pasikeitimai

    Patikrinkite kokie instrumentai auga arba krenta labiausiai. Rodiklis parodys kiek kaina pasikeite per diena, nuo rinkos atidarymo momento iki dabar.

  • Žiūrėti SmartTrader pradžiamokslį